• Kampanie reklamowe z wykorzystaniem wizerunku MM
  • Reklama i promocja produktu z końmi
  • Własna baza stajni i fotografów
  • Współpraca przy organizacji pokazów mody, eventów z udziałem koni
Sorry, no posts matched your criteria.

MMhorses Monika Mehlich

REKLAMA PRODUKTU Z KOŃMI – OKULARY VOGUE

Celem współczesnych reklam nie jest samo pokazanie produktu, lecz wywołanie u widza odpowiednio pozytywnych skojarzeń związanych z korzystaniem z niego.

Podstawowe cele kampanii reklamowej są dwa: w atrakcyjny sposób zaprezentować produkt (lub ideę), a następnie zachęcić do kupna, czyli wywołać u widza poczucie, że musi/chce/potrzebuje kupić reklamowany produkt.

W osiągnięciu celu mają pomóc fotografie, hasła reklamowe i grafiki.

Ponieważ już od dawna nie sprzedaje się produktów, tylko styl życia, nie wystarczy atrakcyjne zdjęcie ładnych okularów.

Musi go mieć osoba, która inspiruje widza lub przynajmniej mu imponuje, ktoś, kim odbiorca reklamy chciałby być.

Fotograf : Mert & Marcus
Modelka : Gigi Hadid
Kampania : Vogue Eyewear kolekcja 2017

Źródło – prowadzenie skutecznej kampanii reklamowej