
MARKETING PRODUKTU Z KOŃMI: KAMPANIA LONGCHAMP

Longchamp – kolejna luksusowa francuska marka, której symbolem stał się koń. Jak pisałam w poprzednich artykułach, koń w reklamach to symbol elegancji, luksusu, dynamiki i energii. Nic więc dziwnego, że producent ekskluzywnych wyrobów skórzanych wykorzystuje wizerunek tego pięknego zwierzęcia w swojej kampanii reklamowej.

Z okazji 70. rocznicy powstania firmy, powstał jednominutowy spot reklamowy “The Encounter” (w tłumaczeniu „spotkanie”) w reżyserii Johna Christophera.

Kadry “The Encounter”


Całość filmu wyszła bardzo naturalnie, zwłaszcza że koń galopuje “wolny“. Bez zbędnych dodatków – siodła czy uprzęży. Pomiędzy modelką i ambasadorką marki zarazem – Kendall Janner jest widoczna prawdziwa nić porozumienia. Relacja, która nie jest wymuszona, a prawdziwa. Zapewne wynika to z tego, że oprócz modelingu Kendrall jest zakochana w… koniach. To pokazuje jak ważne jest, by film reklamowy z udziałem zwierząt był naturalny, by modelki wiedziały jak pozować z tak wyjątkowymi (i całkiem niełatwymi) partnerami zdjęciowymi jak konie.