
REKLAMA PRODUKTU Z KOŃMI: LOGINES EQUESTRIAN – BO ELEGANCJA JEST PODSTAWĄ
Ostatnio postanowiłam zrobić porządek w moich gazetach. Przyznając szczerze to mam tendencje do ich składowania – miesięczne kupuję kilka gazet – i to chyba najwyższy czas pozbyć się części makulatury 🙂
Dzisiaj w moje ręce wpadł Forbes – trafiłam na inspirujący artykuł o zegarkach Longines linii Equestrian, stworzonych specjalnie dla kobiet -pasjonatek koni.
Longines to szwajcarski producent zegarków, który już nie pierwszy raz wykorzystuje motyw konia w kampaniach reklamowych. Skoki przez przeszkody to dyscyplina, która wiąże się z precyzją, odwagą i dążeniem do celu, a konie to zwierzęta kojarzące się z pasją, elegancją i prestiżem.
Z tymi cechami niewątpliwie utożsamiana jest marka Longines.
Zegarki linii Equestrian są w moim typie, uwielbiam ten styl i design! Najbardziej podoba mi się ten, z dodatkami w kształcie strzemion. Prosty a zarazem bardzo elegancki – idealny dla kobiet kochających jeździectwo.

Skąd pomysł na połączenie zegarków z jeździectwem?

Siedziba firmy Longines znajduje się w miasteczku Saint-Imier. Położone jest w szwajcarskich górach Jura, słynących z rozległych łąk, na których pasą się konie rasy Freiberger. Ta zimnokrwista rasa koni jest użytkowana przede wszystkim w skokach przez przeszkody. W połączeniu z wysokiej jakości sprzętem jeździeckim stała się inspiracją do stworzenia ekskluzywnego zegarka z motywem jeździeckim.


The Longines Equestrian Collection powstała, jako zegarmistrzowska alegoria świata jeździectwa.

Widoczny łuk, otaczający tarczę – nawiązuje do łuków spotykanych na wyścigach konnych.

Mocowanie paska zaprojektowano tak, aby przypominało kształtem strzemiona.
Mój ulubiony model – doskonałe ujęcie zegarka z popręgiem w tle!

“Ambasadorką elegancji” w kampanii reklamowej jest piękna indyjska modelka,Miss World 1994 i aktorka bollywood Aishwarya Rai Bachchan. Uważam, że idealnie pasuje do produktu, hasła reklamowego i całej marki Longines. Inteligentna i urzekająca kobieta z pasją.

Ambasador marki – znana osoba, której wizerunek jest związany z marką ze względu na jej styl życia.
Ambasador używa produktów lub korzysta z usług określonej marki, uczestniczy w ważnych wydarzeniach związanych z marką, udzielając wywiadów przedstawia markę w korzystnym świetle.

Zdjęcia reklamowe z udziałem Aishwary’i są magnetyzujące. Chce się na nie patrzeć. Pokazują styl życia eleganckiej kobiety – prawdziwej damy.


Jako ambasadorka Longines, bollywoodzka gwiazda pokazuje się na wszystkich ważnych wydarzeniach jeździeckich – na zdjęciu poniżej podczas Logines Prix de Diane – najsłynniejszych wyścigów konnych Francji.
Oprócz zawodów jednym z głównych punktów programu jest konkurs na najbardziej szykowną kobietę dnia. O wyniku przesądza nie tylko suknia, ale także nakrycie głowy – element obowiązkowy każdej bywalczyni wyścigów konnych. Według mnie to właśnie podczas takich wydarzeń widać jak bardzo luksusowym i eleganckim sportem jest jeździectwo.

Longines jest partnerem wyścigów konnych, marka związana jest ze sportami jeździeckimi od już od 1878 roku, kiedy stworzyła zegarek z wygrawerowanym dżokejem na koniu.


Ambasador marki powinien potwierdzać swoim charakterem cechy marki, które ta, chce dzięki takiej współpracy wyróżnić. Według mnie Aishwarya przekazuje wszystkie cechy i wartości Longines.

Aishwarya – przez wielu uważana za najpiękniejszą kobietę na świecie, nosi ekskluzywny zegarek marki Logines. Która kobieta pasjonatka oprze się takiemu produktowi…?