TARGI JEŹDZIECKIE – CAVALIADA

Cavaliada to nie tylko konkursy konne, to przede wszystkim targi, które są głównym medium marketingowym pomiędzy sprzedawcą, a klientem w branży jeździeckiej.

Było tu naprawdę mnóstwo ludzi, dlatego takie wydarzenie jak Cavaliada jest idealną okazją do zaprezentowania swoich towarów, bądź usług nabywcom. Spośród kilkudziesięciu wystawców wybrałam kilku, którzy wydawali mi się najbardziej interesujący.

EQUISAFE 

Firma specjalizująca się w ogrodzeniach dla koni i zwierząt farmerskich. Jeśli będziecie potrzebować ogrodzenia dla swoich koni sprawdźcie ofertę Equisafe tutaj, lub wybierzcie się do Bydgoszczy. Może będzie Wam dane trafić na tak sympatycznych przedstawicieli firmy 🙂

Celem targów jest korzystne zaprezentowanie firmy i jej oferty…

…a także nawiązywanie relacji z potencjalnymi partnerami.

KONIK

Sklep jeździecki z Torunia, prowadzi sprzedaż stacjonarną oraz internetową. Oprócz szerokiej gamy przeróżnych produktów i dodatków dla konia i jeźdźca dowiedzie się wszystkiego. Poznałam tu kilka Pań ekspedientek, które odpowiedziały mi na każde moje pytanie. Bardzo lubię rozmawiać ze sprzedawcami, którzy wiedzą wszystko na temat swoich produktów. Taki cel mam również w prowadzeniu swojej działalności – być ekspertem w tym, co robię i sprzedaję.

Targi Cavaliada są idealnym miejscem do spotkań handlowych. Celem jest obserwacja atrakcyjnych ekspozycji targowo – wystawienniczych innych firm…

…to kopalnia wiedzy na temat produktów, ich wad i zalet.

EQUISCAN

Firma specjalizująca się w pomiarach grzbietu konia i dopasowywaniu odpowiedniego siodła. Więc jeśli będziecie chcieli kupić siodło Tattini, oraz odpowiednio je dopasować – dzwońcie. Firma przyjeżdża do Was na miejsce.

Targi Cavaliada to miejsce do identyfikacji nowych trendów na rynku jeździeckim…

…propagują innowacje, zwłaszcza nowe produkty i usługi.

KENIG

Producent rękawiczek do jazdy konnej, a także innych wyrobów skórzanych. Stoisko, przy którym spędziłam najwięcej czasu 🙂

Targi są instrumentem komunikacji marketingowej. To doskonałe miejsce do prowadzenia badań nad rynkiem usług jeździeckich, tworzenia relacji z producentami.

Koncentrują się na promocji producenta i jego produktów oraz na public relations. 

Targi służą pielęgnowania relacji z otoczeniem, prowadząc do pozyskania jak największej liczby klientów i zwolenników.

OPTIFEED

Źródło informacji o profesjonalnym żywieniu koni – sprawdźcie tutaj.

Promocją na targach jest samo wystawienie towarów, ale także reklama towarzysząca wystawie.

“Czy ja też dostanę coś do zjedzenia?”

CLOVER

Sklep z odzieżą jeździecką. Jedne z najładniejszych i najbardziej estetycznych stoisk.

Tags

Dodaj komentarz

eight − 7 =

Strona korzysta z plików cookies w celu
realizacji usług zgodnie z naszą Polityką Cookies / Polityką Prywatności

The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

Close