• Kobiece sesje zdjęciowe z końmi
  • Reklama i promocja produktu z końmi
  • Własna baza stajni i fotografów
  • Współpraca przy organizacji pokazów mody, eventów z udziałem koni

REKLAMA PRODUKTU Z KOŃMI: LOGINES EQUESTRIAN – BO ELEGANCJA JEST PODSTAWĄ

Ostatnio postanowiłam zrobić porządek w moich gazetach. Przyznając szczerze to mam tendencje do ich składowania – miesięczne kupuję kilka gazet – i to chyba najwyższy czas pozbyć się części makulatury 🙂

Dzisiaj w moje ręce wpadł Forbes – trafiłam na inspirujący artykuł o zegarkach Longines linii Equestrian, stworzonych specjalnie dla kobiet -pasjonatek koni.

Longines to szwajcarski producent zegarków, który już nie pierwszy raz wykorzystuje motyw konia w kampaniach reklamowych. Skoki przez przeszkody to dyscyplina, która wiąże się z precyzją, odwagą i dążeniem do celu, a konie to zwierzęta kojarzące się z pasją, elegancją i prestiżem.

Z tymi cechami niewątpliwie utożsamiana jest marka Longines.

Zegarki linii Equestrian są w moim typie, uwielbiam ten styl i design! Najbardziej podoba mi się ten, z dodatkami w kształcie strzemion. Prosty a zarazem bardzo elegancki – idealny dla kobiet kochających jeździectwo.

Skąd pomysł na połączenie zegarków z jeździectwem?

Siedziba firmy Longines znajduje się w miasteczku Saint-Imier. Położone jest w szwajcarskich górach Jura, słynących z rozległych łąk, na których pasą się konie rasy Freiberger. Ta zimnokrwista rasa koni jest użytkowana przede wszystkim w skokach przez przeszkody. W połączeniu z wysokiej jakości sprzętem jeździeckim stała się inspiracją do stworzenia ekskluzywnego zegarka z motywem jeździeckim.

The Longines Equestrian Collection powstała, jako zegarmistrzowska alegoria świata jeździectwa.

Widoczny łuk, otaczający tarczę – nawiązuje do łuków spotykanych na wyścigach konnych.

Mocowanie paska  zaprojektowano tak, aby przypominało kształtem strzemiona.

Mój ulubiony model – doskonałe ujęcie zegarka z popręgiem w tle!

 “Ambasadorką elegancji” w kampanii reklamowej jest piękna indyjska modelka,Miss World 1994 i aktorka bollywood Aishwarya Rai Bachchan. Uważam, że idealnie pasuje do produktu, hasła reklamowego i całej marki Longines. Inteligentna i urzekająca kobieta z pasją.

Ambasador marki – znana osoba, której wizerunek jest związany z marką ze względu na jej styl życia.

Ambasador używa produktów lub korzysta z usług określonej marki, uczestniczy w ważnych wydarzeniach związanych z marką, udzielając wywiadów przedstawia markę w korzystnym świetle.

Zdjęcia reklamowe z udziałem Aishwary’i są magnetyzujące. Chce się na nie patrzeć. Pokazują styl życia eleganckiej kobiety – prawdziwej damy.

Jako ambasadorka Longines, bollywoodzka gwiazda pokazuje się na wszystkich ważnych wydarzeniach jeździeckich – na zdjęciu poniżej podczas  Logines Prix de Diane – najsłynniejszych wyścigów konnych Francji.

Oprócz zawodów jednym z głównych punktów programu jest konkurs na najbardziej szykowną kobietę dnia. O wyniku przesądza nie tylko suknia, ale także nakrycie głowy – element obowiązkowy każdej bywalczyni wyścigów konnych. Według mnie to właśnie podczas takich wydarzeń widać jak bardzo luksusowym i eleganckim sportem jest jeździectwo.

Longines  jest partnerem wyścigów konnych, marka związana jest ze sportami jeździeckimi od już od 1878 roku, kiedy stworzyła zegarek z wygrawerowanym dżokejem na koniu.

Ambasador marki powinien potwierdzać swoim charakterem cechy marki, które ta, chce dzięki takiej współpracy wyróżnić. Według mnie Aishwarya przekazuje wszystkie cechy i wartości Longines.

Aishwarya – przez wielu uważana za najpiękniejszą kobietę na świecie, nosi ekskluzywny zegarek marki Logines. Która kobieta pasjonatka oprze się takiemu produktowi…?

ELEGANCJA JEST PODSTAWĄ

fot. materiały prasowe Longines

MONIKA MEHLICH


Monika Mehlich

 

Jestem Kobietą z PASJĄ.
Kocham konie, modę i sesje zdjęciowe. Wszystko, to łączę to w jedno –  MMhorses. To miejsce, w którym pokazuję jak dzięki pasji żyję z PASJĄ.

Życie bez PASJI jest niewybaczalne